TRISYS kundecases
Her kan du finde et udvalg af TRISYS kundecases og læse mere om værkstedernes oplevelser med brugen af systemet.

Effektivt værkstedsdrift og kundestyring hos Automester Br. Bakkes Bilverksted i Trysil
Kent Bakke, der sammen med sin bror i over 30 år har drevet autoværksted i Trysil har siden 2019 anvendt TRISYS som værksteds- og kundestyringssystem. Kent Bakke, der i 1986 blev udlært som automekaniker hos Isbergs Personbil AS (i dag Bilia Personbil AS – en del af Bilia AB og én af Europas største bilkæder), var ét af de første medlemmer af Automesterkæden, der tog TRISYS i brug.

Fokus på optimering hos Bosch Car Service Viborg
Med 24 ansatte på værkstedet og det samme antal lifte, er der altid fokus på optimering af arbejdsprocesser hos Bosch Car Service Viborg. Værkstedet er ejet af Agilease A/S – et leasingselskab, som stiller attraktive biler til rådighed for såvel private som erhvervskunder..

Tysk 2-mandsbilværksted gør op med den digitale papirøkonomi
Et lille bilværksted i Bayern – to mænd, to lifte. Det lyder som et fredfyldt liv. Og sådan var det tænkt, da Hannes Weinzierl blev selvstændig i sin fars tidligere værksted. Men drømmen om idyllen brast næsten – på grund af det administrative arbejde.

Svensk BMW-specialist digitaliserer kunde- og værkstedsstyring
Bil- & Elservice Ludvika AB har noget at have det i, når de kalder sig BMW-specialister. Firmaet har nemlig fra dets start i 1963 og indtil for nylig været autoriseret BMW-værksted i den svenske by Ludvika, der ligger 220 km nordvestligt fra Stockholm.
Kunde- og værkstedsstyring har været kørt på traditionel analog vis indtil årsskiftet 2021/2022, hvor overgangen til en digital løsning med TriSys blev igangsat. Læs mere om firmaets erfaringer i denne artikel.

eCAR – værkstedscases
Den Randrusianske RAM og Dodge forhandler eCAR, valgte i sommeren 2019 at skifte til TRISYS værksteds- og kundestyringssystem, der i Danmark markedsføres af AUTOGROUP International medlemmet Auto-G Danmark, under navnet G-plan. Her over et år senere har vi besøgt eCAR for at tale med dem om deres erfaringer.
eCAR ledes til dagligt af ægteparret Marianne og Allan Simonsen. Virksomheden beskæftiger sig både med salg af nye og brugte biler, men der udføres også arbejde på special-/kundebiler på værkstedet, der tæller fire mekanikere og fire lifte.

CB AUTO – værkstedscases (på engelsk)
AUTO-G Denmark, del af GROUPAUTO International, har brugt TRISYS platformen til at udvikle deres eget værkstedsstyringssystem – Gplan. Forventningerne har været høje lige siden introduktionen – og efter bare 6 uger er 25 systemer oppe og køre. Vi har besøgt C.B. Auto, som var et af de første værksteder til at tage Gplan i brug, for at høre om deres erfaringer.
C.B. Auto, der for mere end 40 år siden blev startet af Christen Bonde, er i dag ejet og drevet af Benjamin Henriksen, som har 3 ansatte. Autoværkstedet, der anvender det mest moderne udstyr, råder over 5 lifte og udfører arbejde inden for mekanik samt autoelektronik, men har også eget pladeværksted.

Fair Autoservice – værkstedscases (på engelsk)
På baggrund af over 30.000 bilejeres bedømmelser i 2018, som værkstedsportalen Autobutler har indsamlet og analyseret, kan Fair AutoService i Holstebro bryste sig af at indtage 3.-pladsen på listen over Danmarks bedste værksteder. Vi har besøgt værkstedet for at få deres opskrift på succes.
Fair AutoService er en del af Auto-G’s værkstedskæde Autoplus, som samtidigt blev kåret som Danmarks bedste værkstedskæde. Ikke alle af kædens 150 frie værksteder er tilsluttet værkstedsportalen Autobutler, men 9 af dem er at finde på listen over de 100 bedst bedømte værksteder. 4 af de 9 værksteder benytter TRISYS til effektiv værkstedsdrift og kundestyring – som i Auto-G’s udgave hedder Gplan.